سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وکیل مختصص خانواده پایه یک در تهران

 

بهترین وکیل خانواده در تهران 

با توجه به بروز مشکلات و اختلافاتی که امروزه میان خانواده ها به وجود آمده است نیاز به یافتن یک وکیل متخصص دعاوی خانواده از الزامات به حساب می آید، زیرا اختلافات خانوادگی پیچیده تر از آن است که یک فرد عادی که به امور حقوقی مرتبط با این دعاوی تسلط ندارد و یا حتی وکیلی که، تاکنون وکالت خانواده انجام نداده است بتواند برای حل وفصل آن کمکی کند.

بنابراین برای یافتن بهترین وکیل خانواده در تهران افراد باید فاکتورهایی از قبیل تجربه، فن بیان، آشنایی با اوضاع و احوال جامعه و مسائل اقتصادی و عاطفی را در نظر گرفته و سپس با خیال آسوده به وکیل خود اعتماد کنند و ادامه ی راه را به او بسپارند.

بسیار واضح است که افراد در هنگام بروز اختلافات خانوادگی با سردرگمی شدیدی مواجه می گردند و باتوجه به این قوانین خانواده هم با توجه به همین اختلافات تدوین شده اند، بنابراین علم و آگاهی یک فرد با تجربه در این حوزه کمک فراوانی به شخص می نماید تا بتواند بهترین راهکار را برای مهم ترین و اساسی ترین تصمیمات زندگی اش بگیرد و از خود دفاع نماید.

برای یافتن بهترین وکیل خانواده در تهران، بسیار مهم است که به پیشینه و سوابق کاری آن وکیل دقت کنید، وکیلی که پیشینه ی موفقی دارد که در گذشته پرونده های داشته که موفقیت در آنها باعث افزایش علم و تجربه ی او شده است.

توجه داشته باشید که موفقیت براساس شانس و به صورت اتفاقی به دست نخواهد آمد و در شغلی مثل وکالت تک به تک مراحل و اقدامات سرنوشت ساز و تاثیرگذار است .

دعاوی خانواده از شایع ترین دعاوی به حساب می آید و انتخاب یک وکیل خانواده ی منصف و کاربلد از سخت ترین مسئولیت ها محسوب می شود زیرا تنها یک بی دقتی تاوان سنگینی را در پی خواهد داشت

 

وکیل خانواده در موسسه حقوقی وکلای رای مثبت

موسسه حقوقی وکلای رای مثبت در خصوص موضوعات متفاوت بهترین و برترین وکلای متخصص موضوع مربوطه را به کار گرفته است و با توجه به تخصصی شدن دنیای امروز، مشورت با وکلای متخصص در زمینه ی دعاوی خانواده و وکالت خانواده امری است بسیار قابل توجه.

به جرات می توان گفت تمامی وکلای رای مثبت از بهترین وکیل های تهران و شهرستان ها می باشند و موکلین محترم می توانند با مراجعه حضوری به موسسه و گفت و گو با وکلای متخصص در زمینه ی دعاوی خانواده و سایر دعاوی از قدرت و تبحر وکلا اطمینان حاصل نموده و با خیالی راحت وکالت خودرا به فرد مورد نظر بسپارند.

تیم قدرتمند موسسه حقوقی وکلای رای مثبت با سابقه درخشان و پرونده های موفق طی سالیان اخیر آمادگی بررسی پرونده های تخصصی شما را دارد و کافیست که شما عزیزان به ما اعتماد کنید تا از حمایت و پشتیبانی وکلای پایه یک دادگستری برخوردار گردید

 

وکیل خانواده در خصوص طلاق

وکیل خانواده تهران

 وکیل حقوقی موفق در طلاق وکیلی است که به تمام نکات طلاق تسلط کافی داشته باشد و تمامی جوانب را در نظر داشته باشد. بعضاً وجود داشته اند وکلایی که در امر طلاق وکالت داشته اند و توجهی به اخذ مهریه یا نفقه ننموده اند و صرفاً تمام توجه و تمرکز خود را بر طلاق معطوف نموده اند که این موضوع سبب پایمال شدن حق و حقوق موکل شده است.

به طور مثال زن مجبور به بخشیدن مهریه یا نفقه ی خود شده است که هردوی اینها از مهم ترین حقوق یک زن هستند.

بنابراین یک وکیل خوب در حوزه ی طلاق در وهله ی اول باید صداقت داشته باشد و واقعیت های قانونی را به شما گوشزد نماید، زیرا بحث زندگی و آینده ی شما در میان است و یکی از بزرگ ترین تصمیمات زندگی فرد است .

وکیل طلاق باید در نگارش داد خواست طلاق دقت زیادی نموده و اگر طلاق توافقی انجام می شود باید متن توافق در دفترخانه به ثبت رسیده باشد و در مورد تمامی موارد مالی و غیرمالی مشترک مثل مهریه، حضانت، نفقه، به شما اطلاعات ارائه دهد .

 

در نظر داشته باشید که پرونده های دعاوی خانواده می تواند بنیاد و سرنوشت یک یا چند خانواده را تغییر دهد پس در انتخاب وکیل طلاق بسیار دقت به خرج دهید.

 

 

آدرس : پاسداران خیابان شهید کلاهدوز(دولت) قبل از چهارراه دیباجی روبه‌روی خیابان محسنیان پ121 واحد3

021-78351

09121001614