سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وکیل خیلی خوب مختصص پایه یک دادگستری

 

یک وکیل خوب چه خصوصیاتی دارد ؟ 

وکیل خوب در تهران

مبنای عقد وکالت امانتداری می باشد از مهمترین خصوصیات یک وکیل خیلی خوب در تهران ، ضمن حفظ اسرار موکل و امانتداری ، صداقت ، مسلط به امور فنون دفاع ، مسلط بر قوانین موضوعه کشور ، پاسخگویی مناسب و ارائه مشاوره های صحیح و منطبق بر قانون می باشد.

در انتخاب یک وکیل خوب باید دقت شود که ضمن دارا بودن موارد فوق ، بدلیل تخصصی بودن دعاوی ، وکیل مورد نظر تخصص لازم برای دعوی مدنظر را دارا باشد درغیر این صورت ممکن است وکیل انتخابی شما نتواند به خوبی از حقوق شما دفاع نماید .

وکیل کیست و چه وظایفی دارد :

وکالت یعنی اعطای نمایندگی به شخصی برای انجام موضوع مورد وکالت . وکالت در امور مختلف ممکن است به هر شخص اعم از حقیقی و حقوقی تفویض گردد . مثلا برای انجام معامله و یا انجام امور اداری شخصی به دیگری وکالت می دهد تا مطابق با حدود اختیاراتی که در وکالتنامه قید می شود شخص وکیل خیلی خوب در تهران موضوع مورد وکالت را انجام دهد .

 

وکیل قراردادها :

استخدام وکیل در شرکت خصوصی در تهران

یکی از اقسام دعاوی و وکالت در امور حقوقی ، دعاوی قراردادی میباشد که به دلیل تخصصی بودن آن، حضور وکیل متخصص در امور قراردادها می تواند راهگشا و تاثیر زیادی در موفقیت پرونده داشته باشد.

عقود و قراردادها در قانون مدنی به دو دسته ، عقود و قراردادهای معین و نامعین تقسیم می‌گردد .عقود معین عقودی هستند که در قانون شرایط آن مانند مبایعه نامه، اجاره نامه ، صلح نامه و غیره احصا گردیده است و عقود غیر معین عقودی هستند که مطابق توافق طرفین و مطابق ماده 10 قانون مدنی تنظیم و خارج از عقود احصا شده در قانون مدنی می باشد.

توصیه میگردد در تنظیم توافقات و قراردادهای مورد نیاز خود از وکلای پایه یک دادگستری و متخصص در حوزه وکیل قرارداد ها استفاده نمایید زیراکه وکیل متخصص در امور قراردادها با نکته بینی و ظرافت خاص تمامی جوانب یک معامله و یا یک تعهد را بررسی نموده و تعهدات هر یک از طرفین را به صورت شفاف با درج ضمانت اجراهای قراردادی برای هریک از متعاملین تنظیم می نماید تا بدین وسیله در صورت بروز اختلاف ، هر یک از طرفین بتوانند با تمسک به قرارداد تنظیمی توسط وکیل قراردادها و با مراجعه به مراجع قضائی و یا نهاد داوری نسبت به احقاق حقوق خود اقدام لازم را معمول دارند.

بدیهی است در صورتی که قرارداد تنظیمی به‌خوبی تعهدات طرفین را مشخص ننماید و یا ضمانت اجراهای تعهدات طرفین را در قرارداد مشخص نگردیده باشد به هنگام بروز اختلاف، حقوق طرفین حفظ نخواهد گشت و منجر به تضییع حقوق آنان می گردد.

 

وکیل حقوقی خیلی خوب در تهران

وکیل خوب

مطابق مقررات کانون های وکلای دادگستری هر وکیل پایه یک دادگستری که موفق به اخذ پروانه وکالت می گردد باید تمرکز کاری خویش را بر روی همان شهری گذارد که از انجا پروانه کسب نموده است.

شایان ذکر است که به علت تمرکز مراکز اقتصادی و اداری کشور در شهر تهران تعداد قابل توجهی از دعاوی حقوقی در این شهر مطرح است و نیازمند آن است که یک وکیل خیلی خوب حقوقی مجوز و تمرکز کافی را بر روی دعاوی مطروحه در این شهر داشته باشد.وکلای موسسه رای مثبت تماما از بهترین وکلای حقوقی تهران هستند و می توانند با پیگیری و توانایی خود بهترین نتایج را برای موکلین خود کسب نمایند.

 

آدرس : پاسداران خیابان شهید کلاهدوز(دولت) قبل از چهارراه دیباجی روبه‌روی خیابان محسنیان پ121 واحد3

021-78351

09121001614