سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وکیل مختصص پایه یک حقوقی و طلاق و ملکی و خانواده

وکیل پایه یک دادگستری
همه ساله اشخاص زیادی از دانشگاه های سراسر کشور در رشته حقوق فارغ التحصیل می شوند که تا حدودی وکما بیش اطلاعات حقوقی دارند.اما برای فعالیت در محاکم دادگستری صرف اطلاعات حقوقی کفایت نمی کند و نیازمند اخذ پروانه وکالت دادگستری از کانون وکلای دادگستری می باشد.
صرف داشتن اطلاعات حقوقی حتی همراه با وکالت نامه مدنی رسمی نیز برای طرح دعوی و دفاع از موکل در محاکم دادگستری کفایت نمی نماید و افرادی که برای دفاع در محاکم دادگستری اقدام می نمایند باید شرایط مخصوصی چه از نظر علمی و چه از نظر قانونی داشته باشد تا به عنوان یک وکیل حرفه ای شناخته شوند.
وکیل پایه یک دادگستری کسی است که بعد از اخذ مدرک لیسانس و یا بالاتر در رشته حقوق موفق به قبولی در آزمون کانون وکلای دادگستری شده باشد.پس از قبولی نیز باید به مدت هجده ماه دوران کارآموزی خویش را بگذراند و سپس در آزمونی دیگر به نام اختبار پذیرفته شود تا نائل به پروانه پایه یک وکالت دادگستری و تبدیل به یک وکیل موفق گردد.
طلاق با توجه به شخص درخواست کننده
درخواست طلاق از سوی مرد: با توجه به قاعده فقهی “الطلاق بید من اخذ بالساق”(طلاق به دست کسی است که در ابتدا دست زن را گرفته و با او ازدواج کرده است) و چون در نظام اسلامی اصولا ایجاب و پیشنهاد ازدواج با مرد است در نتیجه اوست که می تواند به رابطه زناشویی خاتمه دهد.
توجیهات مختلفی در این خصوص وجود دارد از جمله اینکه مرد سهم بیشتری در تشکیل خانواده داشته و بار مسئولیت بیشتری نسبت به زن دارد و یا اینکه اگر شعله محبت زن خاموش شود مرد می تواند آن را روشن نماید اما اگر علاقه مرد از بین برود ازدواج از نظر طبیعی می میرد و ادامه آن به صلاح نیست.
به نظر نگارنده تمام توجیهات فوق بی پایه و اساس بوده و این گونه استدلالات جایی در قرن 21 ام ندارد؛ قرنی که با توجه به مبارزات فمینیستی پذیرفته شده زن مستقل است، جنس پایین تر از مرد نیست و می تواند عاقلانه تصمیم بگیرد.
دیگر زمان برده داری جنسی به پایان رسیده است اگر در گذشته نقش زنان در خانواده ها تنها فرزند آوری و ارائه خدمات به مرد بود،
امروز شاهد حضور چشمگیر ایشان در پست های حساس مملکتی و به طور کلی عرصه های مختلف جامعه هستیم و چه بسا خانواده هایی هستند که نقش زن در آن ها پررنگ تر بوده و مسئولیت بیشتری دارد.
مطابق ماده 1133 قانون مدنی مرد هر وقت بخواهد می تواند زن خود را طلاق دهد.ولی می بایستی حقوق مالی زوجه خود را تعیین تکلیف و پرداخت نماید .
وکیل امور ملکی
همانگونه که مطرح گردید یکی از دعاوی مبتلا به جامعه، دعاوی ملکی است.دعاوی ملکی علاوه بر پیچیدگی های حقوقی، با توجه به گستره عظیم این معاملات و به تبع آن گستره دعاوی ملکی، نیازمند حضور وکیل متخصص امور ملکی می باشد.
وکیل امور ملکی کسی است که با دانش کافی از قوانین جاری این حوزه که طیف گسترده ای از قوانین را در بر میگیرد، تجربه طولانی ای در دعاوی ملکی داشته باشد.
نکات و شرایط ویژه معاملات ملکی بسیار زیاد و تخصصی بوده و به جد می توان گفت برآمدن از پس یک دعوای ملکی نه صرفا از طرف افراد عادی بلکه حتی در توان هر وکیل دادگستری نیست و وکیلی که به این امور می پردازد باید وکیل متخصص ملکی باشد.
وکیل متخصص امور ملکی
وکیل متخصص در کشورهای توسعه یافته، در زمینه‌های خاص که صرفاً در آن زمینه تحصیل کرده و پرونده‌های خود را به آن زمینه‌ی به خصوص منحصر نموده است و بدین طریق مشغول خدمت رسانی می‌باشد، گفته می‌شود.
به‌طور مثال :
وکیل ملکی مطابق با مقررات و قوانین مربوط به اراضی و املاک و قوانین ثبتی عمل می‌نماید و صرفاً در همین حوزه فعالیت می‌کند . ودراین بین تعدادی از افراد، در هر شغلی، با درخشش خاص و بروز استعدادها و توانایی های منحصر به فرد، میتوانند در بین شاخص‌ترین و مجرب‌ترین افراد صنف مذکور قرارگیرند.
وکیل خانواده در موسسه حقوقی وکلای رای مثبت
موسسه حقوقی وکلای رای مثبت در خصوص موضوعات متفاوت بهترین و برترین وکلای متخصص موضوع مربوطه را به کار گرفته است و با توجه به تخصصی شدن دنیای امروز، مشورت با وکلای متخصص در زمینه ی دعاوی خانواده و وکالت خانواده امری است بسیار قابل توجه.
به جرات می توان گفت تمامی وکلای رای مثبت از بهترین وکیل های تهران و شهرستان ها می باشند و موکلین محترم می توانند با مراجعه حضوری به موسسه و گفت و گو با وکلای متخصص در زمینه ی دعاوی خانواده و سایر دعاوی از قدرت و تبحر وکلا اطمینان حاصل نموده و با خیالی راحت وکالت خودرا به فرد مورد نظر بسپارند.
تیم قدرتمند موسسه حقوقی وکلای رای مثبت با سابقه درخشان و پرونده های موفق طی سالیان اخیر آمادگی بررسی پرونده های تخصصی شما را دارد و کافیست که شما عزیزان به ما اعتماد کنید تا از حمایت و پشتیبانی وکلای پایه یک دادگستری برخوردار گردید .
پاسداران خیابان شهید کلاهدوز(دولت) قبل از چهارراه دیباجی روبه‌روی خیابان محسنیان پ121 واحد3
021-78351
09121001614