سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین وکیل های ملکی و خانواده و قرارداد بین المللی

 

قرارداد بین المللی 

تنظیم قراردادهای بین المللی

وقتی سخن از قرارداد به میان می آید نخستین چیزی به نظر همه ما ممکن است برسد، یک توافق کتبی و رسمی میان دو نفراست. مفهوم حقوقی این امر نیز از معنای لفظی آن زیاد دور نمی باشد. در واقع یک قرارداد توافقی است تعهد آور برای انجام باعدم انجام امری؛ تعهدی میان دو نفر یا بیشتر که در آن افراد در جهت پیشبرد هر چه تمام تر منافع و اهداف خود با یکدیگر بر سر میز مذاکره نشسته و هرکدام تلاش می کند سهم بیشتری از سود را از آن خود نموده و در مقابل تعهداتی را نیز گردن می نهد.

قرارداد ها در یک نگاه ساده تقسیم می شوند به:

1 . قراردادهای داخلی که در آن دو شخص حقیقی، دو ارگان یا شرکت واقع در یک کشور با هم برای انجام یا عدم انجام کاری منعقد می نمایند .

2 . قراردادهای خارجی یا بین المللی که نسبت به قرارداد داخلی محدوده وسیعتری دارد. در این جا الزاما دیگر دو شخص یا

ارگان ایرانی باهم قرارداد منعقد نمی کنند بلکه مرزهای داخلی از بین رفته و صحبت از مرزهای بین المللی به میان خواهد آمد. در واقع زمانی قراردادها، بین المللی می شوند که یک عنصر خارجی وارد می شود مانند تابعیت متفاوت طرفین، محل انعقاد قرارداد، محل اجرای قرارداد و مواردی از این قبیل )قرارداد بین المللی در بند 1 از ماده 2 کنواسیون

طلاق با توجه به شخص درخواست کننده

حکم قاضی برای طلاق

درخواست طلاق از سوی مرد: با توجه به قاعده فقهی “الطلاق بید من اخذ بالساق”(طلاق به دست کسی است که در ابتدا دست زن را گرفته و با او ازدواج کرده است) و چون در نظام اسلامی اصولا ایجاب و پیشنهاد ازدواج با مرد است در نتیجه اوست که می تواند به رابطه زناشویی خاتمه دهد.

توجیهات مختلفی در این خصوص وجود دارد از جمله اینکه مرد سهم بیشتری در تشکیل خانواده داشته و بار مسئولیت بیشتری نسبت به زن دارد و یا اینکه اگر شعله محبت زن خاموش شود مرد می تواند آن را روشن نماید اما اگر علاقه مرد از بین برود ازدواج از نظر طبیعی می میرد و ادامه آن به صلاح نیست.

به نظر نگارنده تمام توجیهات فوق بی پایه و اساس بوده و این گونه استدلالات جایی در قرن 21 ام ندارد؛ قرنی که با توجه به مبارزات فمینیستی پذیرفته شده زن مستقل است، جنس پایین تر از مرد نیست و می تواند عاقلانه تصمیم بگیرد.

دیگر زمان برده داری جنسی به پایان رسیده است اگر در گذشته نقش زنان در خانواده ها تنها فرزند آوری و ارائه خدمات به مرد بود،

امروز شاهد حضور چشمگیر ایشان در پست های حساس مملکتی و به طور کلی عرصه های مختلف جامعه هستیم و چه بسا خانواده هایی هستند که نقش زن در آن ها پررنگ تر بوده و مسئولیت بیشتری دارد.

مطابق ماده 1133 قانون مدنی مرد هر وقت بخواهد می تواند زن خود را طلاق دهد.ولی می بایستی حقوق مالی زوجه خود را تعیین تکلیف و پرداخت نماید .

وکیل ملکی کیست؟

وکیل ملکی انلاین

پرونده های ملکی از پیچیده‌ترین و گسترده‌ترین پرونده‌ها در دادگاه‌ها هستند، این پرونده‌ها در زمینه‌ی دعاوی اموال غیرمنقول‌اند که به صورت تخصصی به آنها پرداخته می‌شود، اموال غیرمنقول شامل خانه و زمین که امکان انتقال و یا جابه‌جایی آنها وجود ندارد.

یک وکیل ملکی میبایست در این زمینه تخصص لازم و کافی را داشته باشد و از پیچیدگی‌های موضوعات مربوط به پرونده‌های ملکی اطلاع کامل داشته باشد تا بتواند در این پرونده‌ها پیروز و موفق حاضر شود.

وکیل متخصص در این امر می‌بایست به قوانین و‌آیین‌نامه‌های مربوط به املاک و مستغلات اشراف داشته و در دفاع از پرونده، آنها را مورد استفاده قرار دهد. در پرونده های ملکی داشتن یک وکیل با تجربه و مجرب که با تمام پیچیدگی‌ها و جوانب قوانین ملکی آشنا باشد از واجبات است و شما را به احقاق حقوقتان بسیار نزدیک مینماید.

بنابراین وکیل ملکی به وکیلی گفته می‌شود که در حوزه‌‌ی دعاوی مربوط به زمین و اموال غیرمنقول تخصص دارد و در بسیاری از مشکلاتی که در رابطه با اموال غیرمنقول وجود دارد نیاز به وکیل ملکی حس می‌شود.

مشاوره وکیل خانواده آنلاین

دعاوی خانواده

با گسترش روابط اجتماعی و اقتصادی و پیچیده تر شدن مسایل ناشی از روابط و همچنین این امر که اینترنت و فضای مجازی به شکل روزافزونی در حال توسعه است، شبکه های اجتماعی از قبیل اینستاگرام، تلگرام، واتس آپ، ایمیل و غیره باعث شده است که وکلای دادگستری با توجه به تخصصی که در هر حوزه ای دارند

دانش خود را به روز نموده و پاسخگوی سوالات متعدد و گسترده و دعاوی پیچیده بسیاری در حوزه ی دعاوی خانواده و سایر مباحث باشند و برخی نیز با استفاده از همین فضاهای مجازی برای پاسخ به سوالات موکلین و افرادی که دچار مشکل حقوقی شده اند در تماس بوده و به صورت آنلاین و از راه دور به آنها مشاوره حقوقی بدهند.

در حوزه ی دعاوی خانواده نیز با توجه به اینکه شاید برای افراد مراجعه به دفتر دشوار باشد موسسه حقوقی وکلای رای مثبت در اینستاگرام و تلگرام پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهد بود.

موسسه حقوقی وکلای رای مثبت با استفاده از دانش حرفه ای وکیل پایه یک دادگستری اعم از خانم و آقا همراه و راهگشای دعاوی خانواده موکلین خود اعم از مطالبه مهریه، طلاق، استرداد جهیزیه ، نفقه، تمکین، ازدواج مجدد، حضانت ، ملاقات فرزند و غیره می باشد.

 

پاسداران خیابان شهید کلاهدوز(دولت) قبل از چهارراه دیباجی روبه‌روی خیابان محسنیان پ121 واحد3

021-78351

09121001614