سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین وکیل مختصص خانواده و وکیل ملکی و وکیل طلاق پایه یک دادگست

یکی از موارد انواع طلاق بائن : طلاق خلع
طبق ماده 1146 قانون مدنی طلاقی است که زن به واسطه تنفری که از شوهرش دارد، با دادن مالی به وی که می تواند به میزان مهریه، کمتر یا بیشتر از آن باشد و یا مالی جداگانه خود را از بند ازدواج رهانیده و طلاق بگیرد.
این نوع طلاق بائن است و مرد نمی تواند رجوع کند اما اگر زن مال داده شده را پس بگیرد حق رجوع مرد به زندگی زناشویی بازمی گردد. ماده 1143 تا ماده 1149
طلاق به درخواست زن و شوهر (هر دو): اگر در طلاق خلع تنفر تنها از سوی زن بود، تنفر در این نوع طلاق دو طرفه است؛ زن و شوهر به خاطر کراهتی که از هم دارند دیگر نمی خواهند تن به ادامه زندگی مشترک بدهند.
طلاق توافقی هم نوعی طلاق مبارات محسوب شده که در جای خود مورد بررسی قرار گرفته است.
شرایط و موانع طلاق
همانطور که در مقالات پیشین نیز اشاره شد، ازدواج یک قرارداد و عمل حقوقی است؛ قراردادی برای وصل طرفین.
نقطه مقابل ان طلاق برای خاتمه و به عبارتی فصل رابطه می باشد و بالتبع خود نیز یک قرار داد است و در آن شرایطی می بایست وجود داشته باشد تا بتوان گفت رابطه به طور قانونی پایان یافته است.
بهترین وکیل ملکی چه کسی است؟
در حوزه‌ی املاک قوانین و مقررات فراوان و گسترده ای وجود دارد که همین امر باعث می‌شود برای افراد عادی اطلاع و آشنایی از آن مقررات امری دشوار باشد و ندرتاً بتوانند بدون کمک یک وکیل متخصص و مجرب از پس پرونده‌های ملکی خود برآیند، متعاقباً ناآشنایی افراد نسبت به قوانین روند پرونده را نیز برایشان به یک روند فرسایشی تبدیل خواهد کرد.
بهترین وکیل ملکی، با مطالعه‌ی دقیق اسناد و مدارک موکل و استخراج نمودن اطلاعات مهم از پرونده به دفاع از وی میپردازد و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تضییع حقوق موکل می‌نماید.
وکیل متخصص امور ملکی
وکیل متخصص در کشورهای توسعه یافته، در زمینه‌های خاص که صرفاً در آن زمینه تحصیل کرده و پرونده‌های خود را به آن زمینه‌ی به خصوص منحصر نموده است و بدین طریق مشغول خدمت رسانی می‌باشد، گفته می‌شود.
به‌طور مثال :
وکیل ملکی مطابق با مقررات و قوانین مربوط به اراضی و املاک و قوانین ثبتی عمل می‌نماید و صرفاً در همین حوزه فعالیت می‌کند . ودراین بین تعدادی از افراد، در هر شغلی، با درخشش خاص و بروز استعدادها و توانایی های منحصر به فرد، میتوانند در بین شاخص‌ترین و مجرب‌ترین افراد صنف مذکور قرارگیرند.
وکیل خانواده در موسسه حقوقی وکلای رای مثبت
موسسه حقوقی وکلای رای مثبت در خصوص موضوعات متفاوت بهترین و برترین وکلای متخصص موضوع مربوطه را به کار گرفته است و با توجه به تخصصی شدن دنیای امروز، مشورت با وکلای متخصص در زمینه ی دعاوی خانواده و وکالت خانواده امری است بسیار قابل توجه.
به جرات می توان گفت تمامی وکلای رای مثبت از بهترین وکیل های تهران و شهرستان ها می باشند و موکلین محترم می توانند با مراجعه حضوری به موسسه و گفت و گو با وکلای متخصص در زمینه ی دعاوی خانواده و سایر دعاوی از قدرت و تبحر وکلا اطمینان حاصل نموده و با خیالی راحت وکالت خودرا به فرد مورد نظر بسپارند.
تیم قدرتمند موسسه حقوقی وکلای رای مثبت با سابقه درخشان و پرونده های موفق طی سالیان اخیر آمادگی بررسی پرونده های تخصصی شما را دارد و کافیست که شما عزیزان به ما اعتماد کنید تا از حمایت و پشتیبانی وکلای پایه یک دادگستری برخوردار گردید
وکیل پایه یک دادگستری
همه ساله اشخاص زیادی از دانشگاه های سراسر کشور در رشته حقوق فارغ التحصیل می شوند که تا حدودی وکما بیش اطلاعات حقوقی دارند.اما برای فعالیت در محاکم دادگستری صرف اطلاعات حقوقی کفایت نمی کند و نیازمند اخذ پروانه وکالت دادگستری از کانون وکلای دادگستری می باشد.
صرف داشتن اطلاعات حقوقی حتی همراه با وکالت نامه مدنی رسمی نیز برای طرح دعوی و دفاع از موکل در محاکم دادگستری کفایت نمی نماید و افرادی که برای دفاع در محاکم دادگستری اقدام می نمایند باید شرایط مخصوصی چه از نظر علمی و چه از نظر قانونی داشته باشد تا به عنوان یک وکیل حرفه ای شناخته شوند.
وکیل پایه یک دادگستری کسی است که بعد از اخذ مدرک لیسانس و یا بالاتر در رشته حقوق موفق به قبولی در آزمون کانون وکلای دادگستری شده باشد.پس از قبولی نیز باید به مدت هجده ماه دوران کارآموزی خویش را بگذراند و سپس در آزمونی دیگر به نام اختبار پذیرفته شود تا نائل به پروانه پایه یک وکالت دادگستری و تبدیل به یک وکیل موفق گردد.
پاسداران خیابان شهید کلاهدوز(دولت) قبل از چهارراه دیباجی روبه‌روی خیابان محسنیان پ121 واحد3
021-78351
09121001614

وکیل مختصص حضانت فرزند پایه یک دادگستری

 

وکیل حضانت فرزند 

قبول نکردن حضانت فرزند

حضانت فرزند یکی از پروند‌ه‌هایی است که به دلیل علاقه دو طرف دعوا به فرزند خود همواره دارای پیچیدگی است.

در این پرونده‌ها مشورت و اخذ مشاوره حقوقی با یک وکیل خانواده که به بحث حضانت ،شرایط حضانت و سن حضانت فرزند آگاه باشد و اطلاعات کافی داشته باشد بسیار اهمیت دارد و همچنین ارجاع کار به وکیل حقوقی متخصص موجب پیشرفت بهتر و سریعتر پرونده می‌گردد.

چرا که وکیل حضانت به دور از احساسات و با سلاح قانون سعی در احقاق حق موکل خود و به خصوص مصلحت طفل دارد. وکیل حضانت کسی است که دارای دانش حقوقی بالا در قوانین مربوط به خانواده است و به صورت تخصصی در دعاوی خانواده فعالیت می کند .

وکیل حضانت علاوه بر دانش و تحصیلات کافی در علوم خانواده باید دارای تسلط و تجربیات کافی در پرونده های خانواده ، روال کار در دادگاههای خانواده ، تجدید نظر و دیوان عالی کشور و همچنین قوانین متفرقه ای که با خانواده مرتبط است را داشته باشد .

پس از مشاوره با یک وکیل حضانت متخصص متوجه می‌شوید که از اصلی ترین و مهمترین شرایط لازم برای اخذ حضانت فرزند، داشتن صحت اخلاقی و عدم سؤمعاشرت و نداشتن سابقه کیفری و عدم اعتیاد به مواد مخدر و مشروبات الکلی و هر نوع مواد مخدر دیگر و عدم اشتغال فرد به شغل های خلاف قانون مانند خرید و فروش مواد مخدر و قاچاق اسحله…میباشد.

موسسه حقوقی رای مثبت متشکل از چندین وکیل پایه یک دادگستری با تخصص در دعاوی خانواده تاکنون دعاوی بسیاری را در خصوص حضانت فرزند پیگیری نموده و با در نظر داشتن شرایط حضانت توانسته است پرونده را با صدور رای مثبت به نفع موکل به خاتمه برساند.

یکی از مهمترین دعاوی حقوقی دعاوی خانواده می باشد . موسسه حقوقی وکلای رای مثبت متشکل از گروهی از وکلای پایه یک دادگستری می باشد که به صورت تخصصی در زمینه های مختلف از جمله وکیل طلاق شامل حضانت و استرداد جهیزیه و … فعالیت می نماید .

 

وظیفه حضانت در صورت نبود پدر و مادر

امتناع پدر از حضانت فرزند

در این بخش به این مساله خواهیم پرداخت که اگر پدر و مادر از دنیا رفتند یا شرایط حضانت را از دست دادند نگاهداری کودک بر عهده چه کسی قرار می گیرد؟

این مساله در بین فقها مورد اختلاف واقع گردیده و نظرات گوناگونی در این باره مطرح گردیده است که به بررسی برخی ازین نظرات می پردازیم:

    برخی از فقها و دکترین حقوق بر این باورند که در صورت فقد پدر و مادر،حضانت مربوط به اجداد می شود و این اجداد مقدم بر برادران هستند،گرچه برادران در ارث بردن با اجداد شرکت دارند و فرقی هم بین اجداد پدری و مادری نیست و در صورتی که اجداد نباشند آن وقت منتقل به سایر ورثه می گردد.

    برخی دیگر از حقوقدانان برجسته و بیشتر فقها حکم حضانت طفل را در صورت فقد پدر و مادر به بقیه نزدیکان و اقربای او گذاشته اند و ترتیب ارث بردن را در این مسئله مطرح کرده اند.

 

در فقه سه نظر در مورد ماهیت حضانت وجود دارد که عبارتند از:

قانون جدید حضانت فرزند پسر

    یک نظر در فقه این است که حضانت حق است و دارنده آن می تواند این حق را اسقاط نماید.در این مورد گفته شده ظاهر اخبار و ادله این است که حق حضانت برای اهل آن ثابت است بر وجه اولویت و رخصت،نه این که واجب باشد بر او.پس هرگاه مادر قبول نکند حضانت را (در جایی که حق اوست)بر او لازم نیست و او را نمی توان اجبار کرد.هم چنین هرگاه پدر و مادر هر دو امتناع کنند،زیرا حضانت غیر معنی انفاق است تا از آن اجبار مستفاد شود.

    نظر دیگر این است که حضانت واجب است و نمی توان آن را ساقط نمود.زیرا سبب حفظ و بقای طفل می شود.بنابر این مطابق این نظر حضانت نسبت به مادر و پدر حکم است و هیچ کدام توان اسقاط حضانت را به سبب جلوگیری از تلف شدن طفل ندارند.بعضی از دکترین حقوق و فقها نیز اظهار کرده اند:چنین نظری پسندیده است زیرا از تلف شدن طفل جلوگیری می کند،هرچند که خودشان چنین نظری را انتخاب ننموده اند.

    نظر دیگر این است که باید بین پدر و مادر در مورد حضانت فرق گذاشت.بدین معنی که اگر مادر از نگهداری طفل امتناع کند،حضانت به پدر واگذار می شود و اگر هر دو امتناع کنند پدر مجبور می گردد.پس حضانت نسبت به مادر حق ، و در مورد پدر، هم حق است هم تکلیف است.بنابراین مطابق این نظر حضانتی که حق مادر است،او می تواند این حق را ساقط نماید ولی حضانتی که متعلق به پدر است او نمی تواند ان را از عهده خود ساقط نماید.

 

پاسداران خیابان شهید کلاهدوز(دولت) قبل از چهارراه دیباجی روبه‌روی خیابان محسنیان پ121 واحد3

021-78351

09121001614


وکیل مختصص تخلیه سرقفلی پایه یک دادگستری

تخلیه سر قفلی به دلیل انتقال به غیر
مطابق ماده 19 قانون روابط موجر و مستاجر سال 1356 در صورتی که مستاجر محل کسب و پیشه با تجارت به موجب اجاره نامه حق انتقال به غیر داشته باشد می تواند برای همان شغل یا مشابه آن منافع مورد اجاره را با سند رسمی انتقال دهد.
انتقال منافع برای مستأجر در صورتی صحیح خواهد بود که این حق به صراحت در متن اجاره‌ نامه برای وی وجود داشته باشد.
درصورت عدم قید حق انتقال در اجاره‌ نامه چنان است که گویا حق انتقال به غیر سلب شده است.
بنابراین مستاجر می تواند بدون اعلام و یا جلب رضایت موجر منافع محل را به شخص ثالث منتقل نماید و تمام حق کسب و پیشه خویش را وصول نماید زیرا به موجب اجاره نامه دارای حق انتقال است و چنانچه مستاجر بدون اثبات وجود حق برای خود منافع عین را به دیگری منتقل نماید انتقال صورت گرفته خلاف ماده 19 این قانون بوده و مسقط نصف حق کسب یا پیشه یا تجارت است و موجر می تواند نسبت به طرح دعوی تخلیه سرقفلی به دلیل انتقال به غیر اقدام نماید.
تحقق غیر قانونی انتقال به غیر
یکی از مواردی که از دید قانون‌گذار انتقال و موجد حق تخلیه برای مالک می‌باشد، استفاده عملی فردی غیر از مستأجر از عین مستأجره است.
مطابق بند دوم ماده 14 قانون روابط موجر و مستأجر سال 1356 ” در مواردی که عین مستأجره به منظور کسب یا پیشه یا تجارت خود مستأجر اجاره داده شده و مستأجر آن را به عناوینی از قبیل وکالت یا نمایندگی و غیره عملاً به غیر واگذار کند بدون این‌ که طبق ماده 19 این قانون با مستأجر لاحق اجاره ‌نامه تنظیم نماید”.
صرف استفاده عملی فردی دیگر از عین مستأجره برای تحقق انتقال کفایت می‌کند و در این مورد وجود یا عدم وجود قرارداد بین مستأجر و استفاده کننده از عین مستأجره و عناوین قرارداد از هر قبیل که باشد مثل وکالت یا نمایندگی با دریافت یا عدم دریافت مبلغ، مؤثر در مقام نیست به صرف استفاده عملی فردی دیگر از عین مستأجره انتقال محقق خواهد شد.
نحوه طرح دعوی تجویز انتقال منافع از طرف مستاجر
اگر مستاجر بخواهد مورد اجاره را به غیر منتقل کند و از طرفی حق انتقال به غیر نیز از او در اجاره نامه سلب شده باشد و مالک راضی به انتقال به غیر نباشد، در اینصورت مستاجر باید از دادگاه درخواست صدور حکم به تجویز انتقال منافع مورد اجاره به غیر کند.
درخواست خود را در قالب دادخواست به دادگاه عمومی حقوقی تقدیم کند و دعوی باید به طرفیت مالک اقامه کند و اگر ملک مشاع است و مالکین متعدد، دعوی باید به طرفیت همه آنان طرح شود.
نحوه طرح دعوی تخلیه سرقفلی به دلیل انتقال به غیر :
مستأجری که حق انتقال مورد اجاره‌ی محل تجاری به غیر را نداشته باشد و آن را به شخص ثالث واگذار نماید، تخلف وی با توجه به مقررات بند 7 ماده 14 و ماده 19 قانون سال 1356 از موارد تخلیه بوده و موجر به استناد تخلف مذکور می‌تواند درخواست تخلیه نماید.
اگر مالکی بخواهد دعوی تخلیه علیه مستاجر که مغازه را بدون حق انتقال به غیر به شخص ثالثی داده اقامه کند باید دادخواست تخلیه به دادگاه تقدیم کند و علت آن را انتقال به غیر ذکر کند.
و دادخواست باید به طرفیت مستاجر و کسی که ملک تجاری به وی منتقل شده (متصرف) تقدیم شود.
دادگاه صادر کننده حکم نیز باید توجه داشته باشد که حق کسب و پیشه هنگامی به مستاجر پرداخت می شود که مستاجر، حق کسب و پیشه مورد اجاره از منتقل الیه دریافت نکرده باشد زیرا اگر مستاجر حق کسب و پیشه را به منتقل الیه واگذار کرده باشد در این صورت این حق به نفر دوم می رسد و او پس از دریافت نصف حق سرقفلی ملک را تخلیه خواهد کرد.
بنابراین اگر مستاجر محل کسب که حق انتقال به غیر نداشته هنگام انتقال منافع مورد اجاره به دیگری وجهی به عنوان کسب و پیشه از مستاجر دوم یا متصرف دوم اخذ کرده باشد نصف حق کسب و پیشه که دادگاه به آن حکم می دهد به متصرف مورد اجاره پرداخت می شود.
پاسداران خیابان شهید کلاهدوز(دولت) قبل از چهارراه دیباجی روبه‌روی خیابان محسنیان پ121 واحد3
021-78351
09121001614

وکیل مختصص چک و سفته با اقای احسان سهرابی

وکیل سفته

سفته چیست با اقای احسان سهرابی

قانون تجارت ایران ارزش و اهمیت ویژه ای برای اسناد تجاری قائل شده و امتیازات ویژه ای را هم برای اسناد تجاری درنظر گرفته از جمله : توقیف اموال بدهکار از همان ابتدای ثبت دادخواست و بدون نیازبه شروع رسیدگی دعوا، که ازجمله اسناد تجاری ، سفته می باشد.

سفته سندی است که به موجب آن امضاء کننده متعهد می‌شود تا مبلغی را در موعد معین یا عندالمطالبه در وجه حامل یا شخص معین یا به حواله کرد او بپردازد. سفته علاوه بر امضاء یا مهر متعهد باید مشخص کننده مبلغ تعهد شده، گیرنده وجه، و تاریخ نیز باشد.

نداشتن اطلاعات جامع و کامل دراین زمینه می تواند برای شما مشکلاتی را بوجود بیاورد که موجب برگشت خوردن چک یا عدم وصول آن شود و حقتان از بین برود. برای حفظ حقوق خود می توانید از یک وکیل پایه یک دادگستری متخصص مشاوره بگیرید.

در این راستا یک وکیل پایه یک دادگستری با داشتن تخصص در زمینه‌ی اسناد تجاری به خصوص سفته میتواند برای وصول وجه سفته بسیار تاثیرگذار باشد چرا که وکیل تجاری با اطلاع کامل از قانون تجارت و قوانین حاکم بر اسناد تجاری مسیر را برایتان هموارتر و سهل تر خواهد نمود.

موسسه حقوقی رای مثبت با کادری از وکلای پایه یک خبره و با تجربه و چندین وکیل تجاری و وکلای اسناد تجاری به خصوص وکیل متخصص سفته که امروزه بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و با پیشینه‌ای درخشان در ارائه مشاوره‌های موثر حقوقی و انجام موفقیت آمیز پرونده‌های متعدد…درخدمت شما عزیزان می‌باشد.

در طی گذشت سالیان طولانی اسناد تجاری همیشه مورد استفاده تجار و مردم بوده و هرچند اشکال و قوانین آن در گذر زمان تغییرات فراوانی داشته اما تا به امروز نیز عموم مردم و بالاخص تجار و کسبه همچنان از این اسناد برای امور مالی و تجاری خویش استفاده می نمایند.

 

وکیل متخصص سفته و چک

وکیل مختصص چک احسان سهرابی

با توجه به گسترش روابط اقتصادی و مبادلات تجاری و به تبع آن استفاده روزافزون از چک به عنوان یک سند تجاری و وسیله پرداخت در کنار محاسن آن معایب فراوانی را می توان بر آن بار کرد.

از معایب استفاده از چک همانا سهولت ارائه دسته چک به اشخاص در سال های گذشته بدون ارزیابی صحیح و منطقی وضعیت اقتصادی و تجاری فرد متقاضی بود که موجب آن می گشت که افرادی که صلاحیت کافی برای استفاده از این سند تجاری را ندارند به سهولت به آن دسترسی داشته و باعث مشکلات عدیده برای خود و دیگران و اقتصاد کشور به وجود آورد.حجم چک های برگشت خورده در سال های اخیر موید همین نظر است.در این راستا و در صورت تشکیل پرونده حقوقی در مورد چک نقش یک وکیل متخصص خود را نمایان می سازد.

دعوای چک بر خلاف ظاهر ساده ای که دارد در بعضی از موارد با پیچیدگی و مواردی مواجه می شود که طرح دعوا و ارائه راهکار حقوقی برای آن را بسیار دشوار تخصصی می نماید.یک وکیل متخصص حوزه اسناد تجاری بالاخص چک باید با این پیچیدگی ها آشنایی داشته و با توجه به اینکه اشخاص متعددی به عنوان ضامن یا ظهرنویس نقش دارند و رعایت مواعد طرح دعوا در مورد این اشخاص بسیار مهم است،تجربه و تبحر وکیل چک وسفته در این موارد و رسیدن به نتیجه مطلوب بسیار حائز اهمیت می باشد.

 

قوانین سفته با احسان سهرابی

اسناد تجاری شامل چک،سفته و برات می شود که در گذشته برات بیشتر مورد استفاده تجار قرار می گرفت اما در سال های بعد جایگاه خود را از دست داده و کمتر مورد توجه و استفاده قرار می گیرد و در مقابل چک به صورت چشمگیری مورد اقبال تجار و عموم مردم برای رفع حوائج تجاری و مالی قرار گرفته است.قانون چک در طی سالهای متمادی با تغییراتی مواجه شده که در آخرین اصلاحات آن به تاریخ 13/8/1397 می توان تغییرات و تاسیسات شگرفی نسبت به قوانین قبل از آن دید و رویکرد پیشگیرانه قانونگذار در آن مشهود می باشد.

چک امروزه و در کشور ما مهمترین سند تجاری و البته پرکاربرترین آن نیز می باشد.

مطابق ماده 310 قانون تجارت :((چک نوشته ای است که به موجب آن صادر کننده وجوهی را که نزد محال علیه دارد،کلا یا بعضا مسترد و یا به دیگری واگذار می نماید.))

همچنین مطابق ماده 1 قانون صدور چک،چک به انواعی تقسیم می گردد که می توان به چک عادی،چک تایید شده،چک تضمین شده یا رمزدار اشاره نمود که هر کدام تعریفی جداگانه دارندو مشمول قواعدی مجزا هستند

 

وکیل چک در موسسه حقوقی وکلای رای مثبت

موسسه حقوقی وکلای رای مثبت با سابقه طولانی و با به نتیجه رساندن ده ها پرونده موفق در امور چک یکی از با سابقه ترین و معتبر ترین موسسات کشور می باشد.

وکلای مجرب امور چک در این موسسه با توانایی و دانش خود توانسته اند در بسیاری از دعاوی چک بهترین عملکرد را داشته و نتایج درخشانی را رقم بزنند.همچنین به واسطه سالها فعالیت در دعاوی چک تجربه بسیار گرانبهایی بدست آورده اند که همین امر موجب کسب موفقیت در پرونده های محوله از سوی موکلین و سبب کسب رضایت ایشان گردیده است.

 

پاسداران خیابان شهید کلاهدوز(دولت) قبل از چهارراه دیباجی روبه‌روی خیابان محسنیان پ121 واحد3

021-78351

09121001614




وکیل مختصص شهرداری همراه با مشاوره

 

وکیل تخصصی دعاوی شهرداری 

وکیل دعاوی شهرداری : یکی از مهمترین ارکان مدیریت سیستم شهری ، شهرداری ها هستند که به علت رشد روزافزون شهر نشینی و ساخت و سازهای فراوان جزء مهمترین ارگانهای مورد مراجعه مردم می باشد. به همین دلیل بسیاری از مردم با مشکلات و مصائب حقوقی بسیاری در ارتباط با این ارگان مهم مواجه شده اند . مؤسسه وکیل حقوقی رأی مثبت با تجربه طولانی و با همکاری وکلای متخصص در این گونه دعاوی آماده همکاری با موکلین و همیاری با ایشان می باشد.

در طی چند دهه گذشته هجوم اشخاص از روستاها به شهرها باعث رشد شهرنشینی و همچنین افزایش چشمگیر جمعیت شهرها گشته است.همین امرموجب آن شده است که فرایند ساخت خانه و تهیه مسکن برای این جمعیت کثیر رو به فزونی گذاشته و در اغلب موارد حتی باعث تغییر محدوده شهری و تغییر فزاینده چهره شهرها گردیده است.

با رشد ساخت و سازها و همچنین آپارتمان نشینی در شهرها روند صدور مجوز ساخت و ساز و سایر مقررات مربوط به شهرداری ها نیز تغییر کرده است.شهرداری ها به عنوان مرجع اصلی صدور مجوز ساخت و ساز و نظارت بر آن دارای تشکیلاتی هستند تا بتوانند در مواقع لزوم انجام این وظایف را تسهیل کرده و اگر فرضا تخلفاتی صورت بگیرد به عنوان مرجع به آن رسیدگی نمایند.

 

بهترین وکیل شهرداری

وکیل تخصصی شهرداری

همانگونه که مطرح شد دعاوی شهرداری، دعاوی گوناگونی هستند و مرجع رسیدگی به این دعاوی کمیسیون های مربوطه در خود شهرداری ها هستند.بهترین وکیل امور شهرداری کسی است که تسلط و دانش کافی به قوانین شهرداری ها داشته و بتواند با استفاده از آیین نامه ها و مقررات شهری بهترین نتیجه را برای موکلین خویش بدست آورد و از حقوق ایشان دفاع نماید.

آگاهی از دعاوی شهرداری و جزئیات و مقررات آن از عهده هر وکیلی بر نمی آید و یک وکیل متخصص شهرداری لازم است تا با تجربه و توانایی خود بتواند باعث احقاق حقوق موکل خود شود.آشنایی با کمیسیون های شهرداری و چگونگی رسیدگی و مراجع حل اختلاف در صورت بروز اختلاف از ویژگی های یک وکیل دعاوی شهرداری یا وکیل پایه یک دادگستری است.

 

وکیل با سابقه در شهرری

شهرداری نهادی عمومی و غیر دولتی می باشد. این نهاد طبق قانون، اختیارات و وظایف متعددی را دارا بوده و اختیارات متعدد آن قدرت زیادی را به شهرداری داده و متاسفانه در سالهای گذشته سوء استفاده هایی از این اختیارات مشاهده شده که موجب سلب حقوق شهروندان شده است.

لازم است بدانید که در خصوص شهرداری نهادهای متعددی اقدام به تصویب مقررات می نمایند که برای شهرداری لازم الاتباع بوده و در دعاوی بین شهرداری و شهروندان موثر می باشند.وکیل شهرداری می بایست تسلط کامل بر این نهادها و مصوبات را داشته باشد.

عموما شکایت از شهرداری ها، موضوع و محور درصد قابل توجهی از پرونده ها و دعاوی تشکیل شده در مراجع قضایی از جمله دیوان عدالت اداری را تشکیل می دهد.

در این میان، یک وکیل پایه یک دادگستری که وکیل متخصص در امور شهرداری باشد با تسلط به قوانین و مقررات عام و خاص شهرداری، کمیسیون های شهرداری، آئین نامه ها، بخشنامه ها و … می تواند در پیشبرد دعاوی مطروحه علیه شهرداری و اخذ نتیجه مطلوب موثر واقع گردد.

بنابراین، می توان گفت وکیل شهرداری شخصی است که با اتکا بر این آگاهی می تواند از حقوق طرفین در دعاوی مربوط به امور شهرداری ها به خوبی دفاع کند.

 

دعاوی علیه شهرداری

رشد ساخت و ساز و آپارتمان سازی در شهر تهران بیش از سایر شهرها مشهود بوده و به همین دلیل نیز حجم دعاوی شهرداری و پرونده های مطروحه در این زمینه بسیار زیاد می باشد.

که این امر می طلبد که یک وکیل متخصص شهرداری در تهران تمرکز کاری و فعالیت خویش را در شهر تهران قرار دهد و ادارات و کمیسیون های مربوطه در تهران را به خوبی بشناسد و با روال ان آشنا باشد.

وکلای موسسه رای مثبت جملگی از بهترین وکلای متخصص دعاوی شهرداری در تهران هستند که سالیان طولانی تجربه فعالیت در این دعاوی را دارند.

 

پاسداران خیابان شهید کلاهدوز(دولت) قبل از چهارراه دیباجی روبه‌روی خیابان محسنیان پ121 واحد3

021-78351

09121001614