سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وکیل های پایه یک دادگستری مختصص ملکی و طلاق و خانواده و مواد مخد

شرایط و موانع طلاق

طهر مواقعه

همانطور که در مقالات پیشین نیز اشاره شد، ازدواج یک قرارداد و عمل حقوقی است؛ قراردادی برای وصل طرفین.

نقطه مقابل ان طلاق برای خاتمه و به عبارتی فصل رابطه می باشد و بالتبع خود نیز یک قرار داد است و در آن شرایطی می بایست وجود داشته باشد تا بتوان گفت رابطه به طور قانونی پایان یافته است.

به طور کلی این شرایط به موارد زیر قابل تقسیم هستند:

حضور دو مرد عادل: طبق ماده 1134 قانون مدنی صیغه طلاق باید دست‌کم در حضور دو نفر مرد عادل که آن را بشنوند، واقع گردد

بلوغ و عقل و قصد: طبق ماده 1136 قانون مدنی طلاق‌دهنده باید بالغ و عاقل و قاصد و مختار باشد در نتیجه، عدم بلوغ، عدم عقل و عدم اختیار مانند اجبار، اکراه و عدم قصد طلاق‌دهنده از موانع طلاق محسوب می‌گردد.

دائم بودن عقد نکاح: همانطور که پیشتر نیز اشاره شد طلاق مختص عقد دائم است و در عقد موقت صحبت از انقضا یا بذل مدت به میان می آید

عدم حیض و نفاس: طبق ماده 1140 قانون مدنی طلاق در ایام عادت زنانگی یا در حال نفاس نیز از موانع طلاق است، مگر اینکه زن حامله باشد یا طلاق قبل از نزدیکی با زن واقع شود یا شوهر غایب باشد، به طوری که اطلاع از عادت زنانگی بودن زن نتواند حاصل کند.

نبودن در طهر مواقعه: ماده 1141 قانون مدنی در این خصوص مقرر می‌دارد: «طلاق در طهر مواقعه صحیح نیست، مگر اینکه زن یائسه یا حامل باشد.»

وکیل ملکی کیست؟

بهترین وکیل ملکی در تهران

پرونده های ملکی از پیچیده‌ترین و گسترده‌ترین پرونده‌ها در دادگاه‌ها هستند، این پرونده‌ها در زمینه‌ی دعاوی اموال غیرمنقول‌اند که به صورت تخصصی به آنها پرداخته می‌شود، اموال غیرمنقول شامل خانه و زمین که امکان انتقال و یا جابه‌جایی آنها وجود ندارد.

یک وکیل ملکی میبایست در این زمینه تخصص لازم و کافی را داشته باشد و از پیچیدگی‌های موضوعات مربوط به پرونده‌های ملکی اطلاع کامل داشته باشد تا بتواند در این پرونده‌ها پیروز و موفق حاضر شود.

وکیل متخصص در این امر می‌بایست به قوانین و‌آیین‌نامه‌های مربوط به املاک و مستغلات اشراف داشته و در دفاع از پرونده، آنها را مورد استفاده قرار دهد. در پرونده های ملکی داشتن یک وکیل با تجربه و مجرب که با تمام پیچیدگی‌ها و جوانب قوانین ملکی آشنا باشد از واجبات است و شما را به احقاق حقوقتان بسیار نزدیک مینماید.

بنابراین وکیل ملکی به وکیلی گفته می‌شود که در حوزه‌‌ی دعاوی مربوط به زمین و اموال غیرمنقول تخصص دارد و در بسیاری از مشکلاتی که در رابطه با اموال غیرمنقول وجود دارد نیاز به وکیل ملکی حس می‌شود.

وکیل خانواده متخصص

مسائل حقوقی خانواده

وکیل دعاوی خانواده یک اصطلاح عامیانه است و هر شخصی که وکیل پایه یک دادگستری است می تواند برای دعاوی خانواده نیز قبول وکالت نموده و به آن موضوعات مبادرت ورزد.

مسائل حقوقی مربوط به خانواده از این جهت که سلامت در این حوزه منجر به پیشرفت و ترقی جامعه می گردد بسیار حائز اهمیت بوده و انواع مختلفی نیز دارند.

شاید به نظر برسد که پرونده های وکیل دعاوی خانواده ساده هستند و می توان به راحتی در آنها پیروز شد لیکن این عقیده بسیار نا آگاهانه است به این علت که بسیاری از افراد در خانواده ها نسبت به حق و حقوق خود واقف نیستند و به همین جهت نمی توانند از خود دفاع کنند و حقوق خود را مطالبه نمایند.

وکیل دعاوی خانواده بسیار گسترده بوده و وکالت خانواده شامل موضوعاتی از قبیل : شرایط طلاق، انواع طلاق، مطالبه مهریه و نحوه ی وصول مهریه، حضانت فرزندان، نفقه همسر و فرزند، طلاق توافقی، گواهی انحصار وراثت، تقسیم ترکه و بسیاری موضوعات دیگر می گردد.

مجازات روان گردان صنعتی غیر دارویی

حکم دو گرم شیشه

1ـ تا پنج سانتی گرم ،از پانصدهزار ریال تایک میلیون ریال جریمه نقدی و بیست تا پنجاه ضربه شلاق.

2 ـ بیش از پنج سانتی گرم تا یک گرم، از دو میلیون تا شش میلیون ریال جریمه نقدی وسی تا هفتاد ضربه شلاق.

3 ـ بیش از یک گرم تا چهار گرم، از هشت میلیون تا بیست میلیون ریال جریمه نقدی و دوتا پنج سال حبس و سی تا هفتاد ضربه شلاق

4 ـ بیش از چهار گرم تا پانزده گرم، از بیست میلیون تا چهل میلیون ریال جریمه نقدی و پنج تا هشت سال حبس و سی تا هفتاد و چهار ضربه شلاق.

5 ـ بیش از پانزده گرم تا سی گرم ، از چهل میلیون تا شصت میلیون ریال جریمه نقدی و ده تا پانزده سال حبس و سی تا هفتاد و چهار ضربه شلاق.

6 ـ بیش از سی گرم ، اعدام و مصادره اموال ناشی از همان جرم

پاسداران خیابان شهید کلاهدوز(دولت) قبل از چهارراه دیباجی روبه‌روی خیابان محسنیان پ121 واحد3

021–78351

09121001614